дещо про канібалізм


У нутрощах моїх, в таємних схронах,

Отам, де серця міститься підвал,

Де час од часу кров моя холоне,

Завівся невеличкий канібал.

Лихий і ненажерливий, як прірва,

Ні вситити його, ані приспати,

То тут, то там шматок найкращий вирве,

Вночі – і то мастак щось пожувати.

Він іноді краде у мене очі,

Він скептик, в нього погляд, наче лід,

Він наді мною лопає – регоче,

Він жили з мене тягне, паразит.

Ох, він мене вже вимучив порядно,

Та не скажу йому ніколи – згинь.

Він, може, котить серце до інфаркту,

Зате спасе його від ожирінь.

У нутрощах моїх, отут, у грудях,

Там, де душа надкушена місцями,

Живе мій канібал і жити буде,

Його не треба путати з глистами.

Останній день торкнеться мого лоба,

І надійде життя дев'ятий вал.

Не доля це, не старість, не хвороби –

Це з'їв мене мій власний канібал.


Немає коментарів:

Дописати коментар