експромти



гастрономічний парадокс


Не будь солодким, бо розлижуть,

Не будь гірким, бо розплюють.

/ Народна мудрість /

Я був здивований немало,

Бо парадокс побачив в тім:

Як був солодким – розплювали,

Куштують всі, як став гірким.



казочка


Краси джерельної

Напився з личка твого…

І став

Козлом.


грубий експромт


Вона несла суцільні бздури,

І я промовив їй на те:

Чому у вас, в мілкої дури,

Таке глибоке декольте?


* * *

У Вас, кохана, нижче спини,

Лиш на зворотній стороні,

Є місце, де чорнявим клином

Зійшовся білий світ мені.


* * *

І буде день – я стану зовсім лисим –

Відполірує час мій черепок,

Як баня церкви він на сонці блисне, –

То може і мене помітить Бог.


* * *

Тричі мені явиться любов:

Перша – юність освітить.

Друга – згубить молодість.

Третя – зафіксує старість.


2 коментарі:

  1. Вчора до рук мені потрапила Ваша збірка. Доволі дивним чином.
    Назва заінтригувала дуже! Розділ "про автора" розсмішив! =)))
    Скажу відверто це сила! Особливо те, де білий світ клином сходиться! Або отой грубий ексромт, клас!!!
    Дякую Гуглові, що він існує і зараз можу насолодитись Вашою поезією сповна )))

    Нехай ця збірка не останньою буде!

    ВідповістиВидалити
  2. А ще читала вірш про зуби... 32 людські почуття... неповторно...
    От чомусь не можу його тут знайти. Не пам'ятаю назви :-)

    ВідповістиВидалити