ода 7-му автобусу


Вклонюсь тобі низько, Автобусе Сьомий,

А хочеш, то, навіть, талончик проб’ю

За те, що відкрив ти колись на Валовій

Ці двері у радість чи тугу мою.

В салон твій в час пік переповнений людом

Згадай як втиснулося двоє таки.

Я може колись і щасливішим буду,

Та, мабуть, ніколи не буду таким.

О! Трепетна мить, коли поруч кохана,

Нехай не на довго – по „двійці” в кінець;

Автобус, що входив у роль інтригана

На площі Радянській стає, – молодець.

І в двері мов в рай, протисняються люди,

Пресуються душі в один моноліт;

Чола твого легко торкаються губи,

От так би стояти хоч тисячу літ.

Автобусе Сьомий, тихіше, рідненький,

Дай серця послухати радісний стук;

Ось щастя моє, воно поруч – близенько,

Ой, тільки б його не впустити із рук.

Автобусе Сьомий, коли від „Оксани”

Під гірку ти тужно поршнями двигтів,

Мої п’ять пудів тобі в тягу не стали,

Бо я вже не їхав, бо я вже летів.

І скрипнули гальма: приїхали – злазь!



Немає коментарів:

Дописати коментар