про переселення душ / автобіографічний вірш /


Я був в часи доісторичні Динозавром,

Страшний на вигляд, а в душі – дитина,

Щипав собі п'янкі цілинні трави,

На сонці предковічнім ніжив спину.

У синяві озер з рептиліями грався,

Ганяв метеликів в порі післяобідній,

А по ночах у небо задивлявся,

Коли лились дощі метеоритні.

А в грудях мав міцних я серце стопудове,

Не серце, а турбіну для кохання.

Любив я Динозавриху казково,

Про неї думав з рання до смеркання.

Я посилав їй з Птеродактилем привіти,

Що почуттів найкращих в мене – стоси,

Зривав для неї екзотичні квіти

І папороті цвіт я їй приносив.

Та називав її так ніжно, мило – Дина.

Ще сонцем називав на небосхилі,

Казав їй, що вона одна-єдина

І що без неї дні мені не милі.

Та не діждався я від неї диво-слова,

І випав сніг на зарості тропічні.

Так наступив період Льодниковий,

І вимер я, дивак доісторичний.

Ну а душа в мені теперішнім вселилась,

Гайнувши крізь віки і крізь епохи,

І серце переповнене забилось,

А розуму, як в Динозавра, трохи.

Немає коментарів:

Дописати коментар