я напишу тобі листа


Я напишу тобі листа

Про те, що сум, про те, що осінь.

Моя коханка – самота –

Про щось надламано голосить.

Я напишу, що йдуть дощі,

Попід вікном ридають ридма

(Чи то журба моя ячить),

І тим дощам кінця не видно.

Я напишу, що дні летять

І журавлями вдаль курличуть.

Відлічить осінь 25

І більш нічого не відлічить.

Я напишу, що жду снігів,

Які, мов милість, небо, зронить.

А десь далеко красень Львів

Тебе тримав на долоні.

Милується тобою Львів –

Здобув таке пахуче право.

Він поцілунками дощів

Тебе обсипує лукаво.

Я буду заздрити йому

Та ревнувати, ревнувати.

І чарою пекучих дум

Щоранку буду похмелятись.

Я напишу тобі листа

(Хоч в слово визріти не вмію)

І кину, зціпивши уста,

В поштову скриньку -

В безнадію.



Немає коментарів:

Дописати коментар